free tracker

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

به وقتِ محلی همیشه دلتنگم . .
اینجـا از نوستالژیهای کشنده ام مینویسم . .
Π ӏ Ξ Г Ξ ӏ ӏ :)
[ع.ف]

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۲/۰۳
    123
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    20h
  • ۹۹/۰۴/۲۸
    mood
  • ۹۹/۰۳/۱۵
    !meh
  • ۹۹/۰۲/۰۴
    free
پیوندهای روزانه

hanuz

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۴۹ ب.ظ


اولین باری که دیدمش، دقیقا مطمئن نبودم که دوستش دارم..

اولین باری که دلم خواست بغلش کنم، فهمیدم عاشقش شدم..

به خودم که اومدم، دیدم تموم زندگیم شده


هنوزم برام هر بیست و چهار ساعت می‌شه یه شبانه روز

هنوزم هفته، هفت روز داره و به هر دوازده ماه می‌گن یه سال.

اما

بدون اون انگار، روزا کوتاه‌تر میشه و دلِ آسمون بیشتر می‌گیره

بدون اون چاه تنهاییم عمیق‌تر میشه و هر شب بارون میاد

انگار فقط اومده که بفهمم، روزای بدون اون، اسمش "زندگی" نیست..





بالاترین حد دوست داشتن اینه که سرِ یه نفر، تا ابد با خودت لج کنی :)




  • عــآطِــFـــه

نظرات (۱)

برای من روزها کش میآد و تمام نمیشه ! 
پاسخ:
خدا نیاره همچین روزایی رو..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">