free tracker

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

به وقتِ محلی همیشه دلتنگم . .
اینجـا از نوستالژیهای کشنده ام مینویسم . .
Π ӏ Ξ Г Ξ ӏ ӏ :)
[ع.ف]

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۲/۰۳
    123
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    20h
  • ۹۹/۰۴/۲۸
    mood
  • ۹۹/۰۳/۱۵
    !meh
  • ۹۹/۰۲/۰۴
    free
پیوندهای روزانه

اما..

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ



میان تمام نداشتن‌ها دوستت دارم
شانس دیدنت را هر روز ندارم
ولی دوستت دارم
وقتی دلم هوایت را می‌کند حق شنیدن صدایت را ندارم
ولی دوستت دارم
وقت‌هایی که روحم درد دارد و می‌شکند شانه‌هایت را برای گریستن کم دارم
ولی دوستت دارم
وقت دلتنگی‌هایم، آغوشت را برای آرام شدن ندارم...
ولی دوستت دارم
آری همه وجودمی ولی هیچ جای زندگیم ندارمت و میان تمام
نداشتن‌ها باز هم با تمام وجود دوستت دارم...

دلم تنگ شده برایت...
اما نمی‌شود برایت از این همه دلتنگی بگویم...
دلتنگی را با این نوشته برایت نشانت می‌دهم
جایی می‌گذارم که شاید یک روز از آنجا گذرکنی و بخوانی
و کاش بدانی مخاطب من، تو بوده‌ای
تویی که اگر اجازه داشتم نشانت می‌دادم به همه
و می‌گفتم
اورا نگاه کنید
تمام دنیای من است... :)

آننون






چقدر حواس‌پرت شدم این روزا... :(

اومدم با دست علیلم یه دو صفحه نوشتم بدون اینکه سیو کنم یا پست کنم بستمش 


+خیر سرم باید استراحت کنم ولی انگار ن انگار،ن خواب ب چشام میاد ن حوصله بیحرکت نشستنو دارم

تکمیلو بازنویسی این پست و چیزایی ک نوشتمو پاک شد بمونه واس بعذ اگه شد

فعلا تا باید این حرفا توو دلمه و تو سرم رژه میره ی جایی خلاصه سیو کنم


پ.ن/ پاییزی ک اینطوری شروع شه جوجه هاش اخرش شمردن نداره،،،



+

...Yine yaz bitti

Biz göremeden güneşi

Bulutlara Esir Olduk

Kararıp gitti, yıllarım bilemeden


Neşeyi Büyük sandıklara koyduk

Gelen olmadı yerine

Kimse sormadı yüreğinde bu koca

?!boşluk niye


ah İnan olmadı daha derine

Ki ben yormadım ben bu ruyyayı

Bir gün bile gideceğine

Yokluğunda yine yüz çevirdim aşka

Güz geçirdim onca yaprağım

sarardı soldu



  • عــآطِــFـــه

نظرات (۱)

خدا بد نده ! - دستت چی شده :(
میشه فکر ها رو حرف ها رو  صحبت کرد گاهی
پاسخ:
بد داده ایشالا بدتر نده، ی چن روزی هست مونده کنارم :(

+ب شرط اینکه گوش شنوایی باشه..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">