free tracker

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

به وقتِ محلی همیشه دلتنگم . .
اینجـا از نوستالژیهای کشنده ام مینویسم . .
Π ӏ Ξ Г Ξ ӏ ӏ :)
[ع.ف]

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۲/۰۳
    123
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    20h
  • ۹۹/۰۴/۲۸
    mood
  • ۹۹/۰۳/۱۵
    !meh
  • ۹۹/۰۲/۰۴
    free
پیوندهای روزانه

همه چیه منی دیوونه

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۷ ب.ظ



دچار نوعی بهت زدگی و بی حسی شده‌ام

احساس خستگی نمی‌کنم، خوابم نمی‌آید

غصه دار نیستم،شاد هم نیستم،

قدرت این را ندارم که تو را با خیال خودم ب اینجا بیاورم…

هر چند تصادفا سمت راستم یک صندلیِ خالی وجود دارد،

گویی برای تو گذاشته شده است؛

در چنگال چیزی هستم و نمی‌توانم خودم را از دستش رها کنم…






دلتو شکسته باشه تنهات گذاشته باشه به گریه انداخته باشدت ولی بازم بخوایش بازم عاشقش باشی رفته باشه ولی هنوز تو دلت باشه میدونی دیگه نیست ولی یه لحظه هم فکرش ازت جدا نشه، اگه این دوس داشتن نیست پس چیه :(:

هر جای دنیام بری نمیتونی کسیو پیدا کنی قد من دوستت داشته باشه که همیشه ی همیشه ببخشتت که همیشه ناراحتیت داغونش کنه که هرشب با فکرت خوابش ببره هر روز با خوابت بیدار شه که دیوونه ت باشه .. که ازت خسته نشه که ازت خسته نشه که ازت خسته نشه..



+اصن تو یکیو پیدا کن مث من نگات کنه خودم چشاشو درمیارم 



سرم تورو کار خودم عه ولی این ب این معنی نیست که سر از کارای بقیه هم درنمیارم میفهمم تک تک حرکتاتو میبینم تجزیه تحلیل میکنم حتی کوچیکترینشو ولی دیگه ب روم نمیارم






  • عــآطِــFـــه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">