free tracker

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

به وقتِ محلی همیشه دلتنگم . .
اینجـا از نوستالژیهای کشنده ام مینویسم . .
Π ӏ Ξ Г Ξ ӏ ӏ :)
[ع.ف]

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۲/۰۳
    123
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    20h
  • ۹۹/۰۴/۲۸
    mood
  • ۹۹/۰۳/۱۵
    !meh
  • ۹۹/۰۲/۰۴
    free
پیوندهای روزانه

دستهایت

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ب.ظ


دست‌هایت را اگر گم کنم

به دیوار‌ها آگهی می‎زنم :

از یابنده تقاضا می‎کنم بمیــرد...!!

Z.Barvar


*با دستبرد/.


+ حتما بشنوید: کلیک





Küstüm, kırıldım hayata
Bilemem alabilir mi gönlümü?
O bana ne verirse versin
Senden gayrısı getirir sonumu

Söz olur kalbe değer
Söz olur kalbi kırar
Söz olur senden duyunca
Bil ki sonumu getirir :(



+ طاقت حرف‌هایی که از نبودن می‌زنی ندارم
با من از رفتن حرف نزن
با من از نباید‌ها حرف نزن
همیشه باش لطفا ...
بدونِ تو عه که حوصله ندارم :(
باش دلم به بودنت خوش عه



+ فکر میکنم اگه عارفه نبود دق می‌کردم نابود می‌شدم..
خواهر گلم قربونت برم که هر وقت ناراحتم اشکامو پاک می‌کنی و
دستاتو دراز می‌کنی و میخوای کباب کباب بازی کنیم باهم که
دستمو سفت بگیری و محکم بزنی رو دستم که بخندم <3
خواهر کوچیکه شرمنده که ناراحتت میکنم با بغض هام :(



  • عــآطِــFـــه

نظرات (۸)

  • صآب خونـِ
  • با اجازه دنبالید
    پاسخ:
    متشکرم
  • فاطیما کیان
  • خدا حفظ کنه خواهرامون رو , همیشه به موقع به داد دل ما میرسن :)
    پاسخ:

    خدا همه خواهرارو حفظ کنه خواهر تموم خوبی هاست نعمت عه <3
    از یابنده تقاضا می کنم بمیرد....
    خیلی خوب بود:-(
    پاسخ:
    بی درنگ بمیرد ..

    + 💐
    زیبا بود....
    فکرکنم منظورتون بازی نون بیار کباب ببر هست نه؟
    خدا حفظشون کنه براتون....و ظاهرا لینک اشتباه شده موفق به دانلود نشدم.
    پاسخ:
    💐

    ما بهش میگیم کباب کباب :)
    ممنونم..
    اصلاح شد ممنون بابت اطلاع
  • شِمِلـ ــیا
  • خییییلیییی خوب بود 
    بمیرد :|
    پاسخ:
    🌹 :)*

    + ب ثانیه نکشیده..
    "کباب کباب" را ما هم میگوییم :-)
    پاسخ:
    اصلا همین هم درست می‌باشد !!
    عالیه...
    پاسخ:
    ممنون از نظرتون
    این اهنگی که گذاشتی آخر منو دیوونه میکنه.. :'(
    خیلی خوبه..دستت دردنکنه:)
    پاسخ:
    خودم هم دیوونه‌ی این آهنگم... :(
    خواهش می‌کنم ♥ ^_^

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">