free tracker

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

به وقتِ محلی همیشه دلتنگم . .
اینجـا از نوستالژیهای کشنده ام مینویسم . .
Π ӏ Ξ Г Ξ ӏ ӏ :)
[ع.ف]

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۲/۰۳
    123
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    20h
  • ۹۹/۰۴/۲۸
    mood
  • ۹۹/۰۳/۱۵
    !meh
  • ۹۹/۰۲/۰۴
    free
پیوندهای روزانه

مهمی

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۲ ب.ظ



اونقد مهمی که حتی ممکنه توو امتحـان بیـای <3





هنوز سه چهار امتحان دیگه مونده از قضا هم انگار قرار نیس حتی اتفاقی ببینمت
امتحانا امونمو بریدن از یه طرف کسایی که باید اجباراً هم خودشونو هم حسودیشونو هم رفتارای دبیرستانیشونو تحمل کنم
وقتی فکر میکنم 4 سال باید با همچین حسودایی همکلاس باشم فکر انصراف میزنه ب سرم :| خدا اونارو ببینه ب من رحم کنه :|


  • عــآطِــFـــه

نظرات (۲)

  • اقای روانی
  • ههه و اگه ننویسی سه میشه ...
    پاسخ:
    مطمئنا :)))


    حتی ممکنه باهات سوال انحرافی هم بده استاد! 
    یا ازون سوالا که بارمش، کل زندگیمه!! 
    .
    .
    هم رشته ای سلام :)
    تو دانشگاه تنها کاری که باید بهش توجه کرد، توجه نکردن به چنین افرادیه! 
    پاسخ:
    سوال انحرافی چرا ... استادا انصاف ندارن مگه !!!؟ :s


    + عه سلام هم حرفه ای :)
    سعی میکنم همین کارو کنم تحمل میکنمشون دیگه چاره ای هم جز این ندارم !!!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">