free tracker

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

به وقتِ محلی همیشه دلتنگم . .
اینجـا از نوستالژیهای کشنده ام مینویسم . .
Π ӏ Ξ Г Ξ ӏ ӏ :)
[ع.ف]

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۲/۰۳
    123
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    20h
  • ۹۹/۰۴/۲۸
    mood
  • ۹۹/۰۳/۱۵
    !meh
  • ۹۹/۰۲/۰۴
    free
پیوندهای روزانه

آغوشی برای یک سفر طولانی

جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۲۸ ب.ظ



زیباییش مسخ‌کننده بود، آنقدری که می‌توانست دست کم، چند ثانیه تو را مسحور و غرق تماشا کند. من کنارش زیبا بودم.. هر آدمی تنها کنار یک نفر زیباست.. آنوقت می‌شود گفت، جهان هر چه که هست زیباست...






ی لحظه‌هایی رو برای ابد میخام، مثلا یکیش اون لحظه‌ای که تو حرف میزنیو من گوش میدم یا حتی وقتی که سکوت میکنی من ی چیزی میگم فقط ب خاطر اینکه باز حرف بزنیو گوش بدم.. یا لحظه‌ای که نفس عمیق میکشم تو بغلتُ ی جور خاصی آروم میشم.. تموم این لحظه لحظه‌هارو دوست دارم... برعکس اون موقعی که از پیشت میرمو اصلا دوست ندارم اصلا..


بهشت اگه آغوش کسیکه دوستش داریم نیست، پس کجاست!؟ :)





  • عــآطِــFـــه

نظرات (۲)

اگه میخواین با روزمرگی های یه اژدها آشنا بشین به وبلاگ من سر بزنین؛)
saharsahraclub.blog.ir
آغوش همون کسیه که دوستش داریم
ابدیت هم همونجاست
پاسخ:
اوهوووم بهشتی برای ابد :)


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">