free tracker

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

به وقتِ محلی همیشه دلتنگم . .
اینجـا از نوستالژیهای کشنده ام مینویسم . .
Π ӏ Ξ Г Ξ ӏ ӏ :)
[ع.ف]

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۲/۰۳
    123
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    20h
  • ۹۹/۰۴/۲۸
    mood
  • ۹۹/۰۳/۱۵
    !meh
  • ۹۹/۰۲/۰۴
    free
پیوندهای روزانه

همه‌ام تو..

دوشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۲۸ ب.ظ




دوستت دارم

و برای این گفته‌ام دلیلی ندارم

فلسفه بعدها ثابت خواهدکرد

در زندگی چیزهایی هست

که برایشان دلیل خاصی وجود ندارد،

مثل دوست داشتن تو...




+ موجه‌ترین دلیل دوست داشتن،
لبخندِ بی‌اختیارم عه که دلیلش، لبخند توعه :)












حالم داره از شلوغی عید ب هم میخوره هزارو یک بهانه میارم همش بخاطر اینه که دلم تنگته انقد زیاده که هیچی حالمو خوب نمیکنه جز دیدنت...

دلم میخواد یهو زنگ بزنم بهت بگم پاشو بیا بریم بیرون باهم.. اصلا بریم بالای ی تپه که تا حالا نرفتیم فقط خودمون باشیم دردودل کنیم حرف بزنیم حالمون خوب شه بی‌نهایت بشیم یا مث همیشه که میرفتیم بیرون مقصدمونم مشخص نمیکردیم، تو برونی و من ساکت بشینم ی دل سیر نگات کنم بذارم هر چی میخای بگی.. مطمئنم انقد محوت میشم که حواسم پرت میشه از حرفات اصلا من حرف بزنم و از دلتنگیام بگم واست همم البته خیلی خوب میشه اگه برعکسشم بشه..





 

  • عــآطِــFـــه

نظرات (۲)

خب شما که درمان دلتنگیتون رو میدونید چرا نمیزنید به زخمتون!
پاسخ:
قطعا تنها دونستن راه درمان دردی دوا نمیکنه 
چقدر خوب گفتی
چقدر حس خوبی دارم وقتی که خوندم چند سطر اول رو :)
ای کاش دنیا می فهمید این حجم از سادگی را
پاسخ:
یک آشنا جان❤
روزی میاد میفهمن هرچند دیر :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">