free tracker

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

به وقتِ محلی همیشه دلتنگم . .
اینجـا از نوستالژیهای کشنده ام مینویسم . .
Π ӏ Ξ Г Ξ ӏ ӏ :)
[ع.ف]

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۲/۰۳
    123
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    20h
  • ۹۹/۰۴/۲۸
    mood
  • ۹۹/۰۳/۱۵
    !meh
  • ۹۹/۰۲/۰۴
    free
پیوندهای روزانه

kar yağiyor

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹ ب.ظ



برای کسی که دلسردی تجربه کرده..

این برف و بوران به شوخی شبیه است





dışarıda kar yağiyor

benim içime yağmur

ağlama gözbebeğim

biraz daha dur


موقع زنگ خوردن گوشیم جوری ضربان قلبم میزنه که هر لحظه فکر میکنم قرار عه یهو وایسه نمونش همین دیروز.. 

دلم خیلی گرفته س گریه هم دیگه سبکم نمیکنه بعد این چن روز بد تازه تازه دارم سرپا میشم ولی آشفتم انگار دارن تو دلم چنگ میزنن الکی ب این آدما میگم بله خوبم بهترم.. اصلنم خوب نیستم هیچکسم نمیدونه انقد دلم پره اگه حتی ی گوش شنوایی بود، تموم نمیشد این درددلام 


...


 


  • عــآطِــFـــه

نظرات (۲)

هـــــی...!
چقد این جمله رو حس کردم :)
پاسخ:
الهی هیچکس دیگه حسش نکنه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">