free tracker

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

به وقتِ محلی همیشه دلتنگم . .
اینجـا از نوستالژیهای کشنده ام مینویسم . .
Π ӏ Ξ Г Ξ ӏ ӏ :)
[ع.ف]

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۲/۰۳
    123
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    20h
  • ۹۹/۰۴/۲۸
    mood
  • ۹۹/۰۳/۱۵
    !meh
  • ۹۹/۰۲/۰۴
    free
پیوندهای روزانه

Routine

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ب.ظ



دلم می‌خواهد

خودم را از تنم در بیاورم

بشورم

بچلانم

و روی طناب حیاطمان پهن کنم


فردا بیایم

و ببینم که مرا

باد با خود برده‌است…








دقیقا دقیقا همینو دلم میخواد همین کارو کنم و تو عرض ی روز و ب همین راحنی ببینم ک نیستم!! حال ی گمشده تو دریا رو دارم ک مجبورم چنگ بزنم تا خودمو روی اب نگه دارم ولی دلمم میخواد غرق بشم و راحت شم!!! بعد دو هفته تونستم سرپا بشم باورم نمیشه هیچیو.. باورم نمیشه ک اشهدمو خوندمو اما هنو نمردم.. نمیدونم چ حکمتیه ک تا ی قدمی مرگ رفتمو برگشتم ولی ای کاش برگشتی این وسط نبود از حال و روزم و این روزمرگیا متنفرم خیلی از خودم پرسیده بودم واقعا میخام این اتفاق بیفته هیپوقتم نتونسته بودم ی جوابی واس خودم بدم ولی اونروز طی مدتی ک فکر میکردم دیگه همه چی تموم میشه فهمیدم خیلی هم مشتاقم با اینکه داشتم بدترین لحظات رو میگذروندم.. الان ک فکرشو میکنم حالم داغون میشه، البته خودمم داغونم و چیزی ک بدتر از همه این چیزا داغون ترم میکنه اینه ک تو حتی خبر نداری چ حالیم... حواستم نیس




  • عــآطِــFـــه

نظرات (۱)

  • مهدی نیک بخت
  • واو عالی بووود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">