free tracker

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

به وقتِ محلی همیشه دلتنگم . .
اینجـا از نوستالژیهای کشنده ام مینویسم . .
Π ӏ Ξ Г Ξ ӏ ӏ :)
[ع.ف]

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۲/۰۳
    123
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    20h
  • ۹۹/۰۴/۲۸
    mood
  • ۹۹/۰۳/۱۵
    !meh
  • ۹۹/۰۲/۰۴
    free
پیوندهای روزانه

دیووونه سه

جمعه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ب.ظ


تو حصار بغلت زندگی به کامم عه
همه چیت مال من عه
سندش ب نامم عه…




اینجا عقربه تند می‌گذره :-)







  • عــآطِــFـــه

نظرات (۱)

  • مرتضی بختیاری
  • در اسفند ماه سال نودورنج بعد از چشیدن درد بی پولی و شرمندگی تصمیم گرفتم که یه

    سرو سامونی به زندگیم بدم . بهترین راه باز کردن یه دکان بود اما من که پول نداشتم !

    نه می تونستم جایی رو کرایه کنم و نه سرمایه اولیه ای که باهاش جنس بخرم.

    همه ی راه ها رو رفتم تا به آخرین راه یعنی اینترنت رسیدم

    جایی که نه لازم بود سرمایه ی

    آنچنانی داشته باشم و نه جای بخصوصی رو کرایه کنم .

    فقط یه چیز می خواست اونم اراده  که مطمئن بودم دارم.

    دوست عزیزی که داری این مطلب رو می خونی

    خواهشاً به حرفام فکر کن چون بی پولی بد دردیه .

     اگه دلتون می خواد کمک کنین فقط کافیه

    هرچی لازم دارین رو از دٌکان dokan.blog.ir بخرین .

    اگه لازم هم ندارین  حد اقل این جا رو به بقیه معرفی کنین.

    شما داداش یا آبجی گل ؛ اگه صاحب وبلاگ هستی می تونی دٌکان رو لینک کنی

      و بهم خبر بدی تا منم لینکت کنم .

    شما داداش یا آبجی گل ؛ اگه صاحب کانالی می تونی

    لینک  دٌکان روحداقل هفته ای

    یه بار یا اگه سخاوت داری روزی یه بار تو کانالت بزاری .

    شما داداش یا آبجی گل؛ اگه صاحب قلمی می تونی دٌکان رو تو گروه هایی که

    توش عضو هستی به دیگران معرفی کنی.

    از همه ممنونم حتی از شمایی که بی تفاوت رد می شی!!


    برگرفته از دکان:dokan.blog.ir
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">