free tracker

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

به وقتِ محلی همیشه دلتنگم . .
اینجـا از نوستالژیهای کشنده ام مینویسم . .
Π ӏ Ξ Г Ξ ӏ ӏ :)
[ع.ف]

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۲/۰۳
    123
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    20h
  • ۹۹/۰۴/۲۸
    mood
  • ۹۹/۰۳/۱۵
    !meh
  • ۹۹/۰۲/۰۴
    free
پیوندهای روزانه

گشتم ذلیل ِ چشمت :)

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ب.ظ


مدام نوشتم و پاک کردم

حق مطلب ادا نمی‌شد

اگر می‌خواستم با کلماتی که در وصف نزارند

از درخشش ستارگان در سیاهی شب چشمانت بگویم







معناگراترین شد, رنگ اصیلِ شب ها
مشکی‌ترینِ شب ها, رنگِ اصیل ِ چشمت



+ شما را به خدا اگر مریض شدید مهمانی نروید نمی‌میرید که نروید
تا چن نفر مثل من هی سر هر سرفه فحشتان ندهند !!!

#آنفولانزا خر است /.
#رو_به_قبله 🤒 😷
#اسفندبخیر


  • عــآطِــFـــه

نظرات (۳)

  • فاطیما کیان
  • باور کن من توی قرنطینه ام تا کسی رو مریض نکنم , من آدم خوبیم :))
    الهی که زودی خوب شی عاطفه جانم
    پاسخ:
    باور می‌کنم.. آفرین :))

    توو عمرم پنی سیلین نزدم برام 5 تا نوشتن :|
    عزیزم <3 تو هم زود خوب شو
  • خآنومِـ.{بِـ} .
  • سلام آبجی جان
    فوق العاده دوست داشتنی :)

    +موافقم باهات..
    حالا سرفه ک هیچ..فین فینشونو کجای دلمون بذاریم :/


    +تمام دقایقت بخیر :)
    پاسخ:
    سلام عزیز
    مرسی خانوم گل

    + حواسم ب سرفه و فین فین بقیه نبود :))
     من که نفهمیدم کی مریض بود :| ولی کلی فحش نصیبش شد!!


    دقایق توام ب خیر :)*
  • خآنومِـ.{بِـ} .
  • خواهش میشه :)

    آخه خواننده ی خاموشم بیشتروقتا :)
    بعد دیگ اگ گاهی ام نظر بدم خصوصی میدم
    عادت کردم وگرنه حرف خصوصی ک ندارم با کسی :)

    +کارِ خوبی نمودی :*
    +چشم عزیزِدل :*
    پاسخ:

    پس چ خوب که اینجا خاموش نیستی :)
    اوهوم

    + مرسی مرسی عزیز [دسته‌گل]
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">