free tracker

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

جایی که همه چیـز آغـاز شد . .

انتهـای ایستگاهِ اول

به وقتِ محلی همیشه دلتنگم . .
اینجـا از نوستالژیهای کشنده ام مینویسم . .
Π ӏ Ξ Г Ξ ӏ ӏ :)
[ع.ف]

آخرین مطالب
  • ۰۱/۰۲/۰۳
    123
  • ۹۹/۰۵/۱۲
    20h
  • ۹۹/۰۴/۲۸
    mood
  • ۹۹/۰۳/۱۵
    !meh
  • ۹۹/۰۲/۰۴
    free
پیوندهای روزانه

خواب زن مگر چپ نبود !؟

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲ ب.ظ


خواب دیده بودم رفته ای .. همان روز، به صبح نکشیده واقعا رفتی ..

اصلا خواب زن مگر چپ نبود !؟ . . حالا که به ما رسید چپ نشد ؟؟؟







حرفی ندارم .. هیچی
بیکسی همین عه دیگه !!!




  • عــآطِــFـــه

نظرات (۱۰)

  • فاطیما کیان
  • همین یکبار کاش دروغ چپ بودنش راست بود ....
    پاسخ:
    فقط همین یکبااااار !!
    اتفاقا من تمام اتفاقاتو قبلش تو خواب میبینم :|
    پاسخ:
    خیلی بد عه خواب های بـد، عینش توو بیداری اتفاق بیفته .. :|
    خواب دیدم یک غریبه کودکی را زیر کرد ...
    رفتنت خواب پریشان مرا تعبیر کرد ...

    +عاشق این شعر پر از دردم ...
    پاسخ:
    چ تعبیرِ بی رحمی :(


    + ازون شعراست که با آدم حرف میزنه ...
    خواب دیدم یک غریبه کودکی را زیر کرد ...
    رفتنت خواب پریشان مرا تعبیر کرد ...

    +عاشق این شعر پر از دردم ...
  • اقای روانی
  • خواب بعضیا چپ نیست اتفاقا خود راست راست
    هلو مای ایکبیری!
    هاو آر یو؟
    آر یو هپی ویدآوت می؟
    پاسخ:
    باز تو خل شدی ؟ :))

    مرسی ؛)

    چ جورم ^_^
    عاطی ِ نازنین من.....
    من خیلی وقت بود برات کامنت گذاشته بودم بانو!!!
    همون موقع ک وبمو برگردوندم..
    اما دیگه انقد مشکلات و اتفاقات پیش اومد ک واقعن فراموش کردم ک بیام ببینم ثبت شده یا نه.....
    ببخش اگه کوتاهی کردم :)
    پاسخ:
    فدا سرت ♥
    سلام
    وبلاگ خعلی نازی داری
    من لینکیدمت
    خوشحال میشم توام منو بلینکی
    منتظرتماااااااااا
    چقدر قشنگـ بود توصیفتـ
    نه خیلی وقته می نویسی..
    نه حال اهوالی از ما می پرسی..
    .__.
    پاسخ:
    اندکی صبر، شاید دوباره نوشتم ..

    + دلگیر نشو فرصت نداشتم سر بزنم ♥
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">